• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Звернення громадян

Затверджено:

Наказ по ЗОШ №6

від 02.01.2020 року № 02

Г Р А Ф І К
ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗОШ № 6 м. Вознесенська
НА 2020 рік
П о с а д а Прізвище, ім’я та по- батькові День тижня Часи прийому
1. Директор школи Токарєв Юрій Олександрович Вівторок, четвер 9.00 – 14.00
2. Заступник директора з навчально - виховної роботи Сєдих Наталя Геннадіївна Понеділок 9.00 – 14.00
3. Заступник директора з навчально - виховної роботи Ященко Сергій Володимирович П’ятниця 10.30 – 14.00
4. Заступник директора з виховної роботи Мельник Тетяна Валеріївна Середа 9.00 – 14.00

телефон довіри – 5-74-36

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Управління освіти

Вознесенської міської ради

від 02.01.2020 № 1

Графік особистого прийому громадян
начальником та спеціалістами управління освіти на 2020 рік:

Кисільова Світлана Вікторівна – начальник Управління освіти – щочетверга, 9.00-12.00, утому числі особистий виїзний прийом громадян у закладах освіти - двічі на місяць: першого та третього четверга з 15.00 до 17.00.

Кожухаренко Ірина Володимирівна - заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щовівторка, 13.00-15.00.

Гурмаза Ірина Олександрівна – заступник начальника Управління - щовівторка, 10.00-12.00.

Крючкова Світлана Олександрівна – головний спеціаліст з кадрових питань, виховної роботи та позашкільної освіти – щопонеділка, 15.00-17.00.

Львова Ірина Вікторівна – головний спеціаліст з питань охорони дитинства та дошкільної освіти – щосереди, 10.00-12.00

Романова Тетяна Михайлівна – головний спеціаліст з дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щоп’ятниці, 14.00-16.00

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказ Управління освіти

Вознесенської міської ради

від 02.01.2020 № 2

Графік проведення сеансів «Гарячої лінії»
спеціалістами Управління освіти Вознесенської міської ради
на 2020 рік

Кожна остання п’ятниця місяця:

- з 14.00 до 15.00 – Кисільова С.В., начальник Управління освіти – загальні питання у сфері освіти, питання соціального захисту працівників освіти, тел. 3-20-15;

- з 15.00 до 16.00 – Кожухаренко І.В., заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – питання загальної середньої освіти, зовнішнього незалежного оцінювання, тел. 3-20-79;

- з 8.00 до 9.00 - Гурмаза І.О., заступник начальника Управління – питання щодо фінансово-економічної та господарської діяльності управління, тел.3-26-24

- з 9.00 до 10.00 – Львова І.В. головний спеціаліст Управління освіти – питання дошкільної освіти, соціального захисту дітей (харчування, оздоровлення), тел. 3-20-79;

- з 10.00 до 11.00 – Крючкова С.О., головний спеціаліст Управління освіти – кадрові питання, питання позашкільної освіти та виховної роботи, тел.3-20-79.

- з 11.00 до 12.00 - Романова Т.М., головний спеціаліст Управління освіти – питання дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти, тел. 3-20-79.

Г Р А Ф І К

проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради

Хто приймає Дні прийому Години прийому Місце прийому Характер питань
Міський голова Луков Віталій Дмитрович Четвер (попередній запис в Центрі надання адміністративних послуг у м. Вознесенську: вул. Соборності,14 або за телефонами 3-27-09 8.00 – 12.00 м. Вознесенськ, пл. Центральна,1, каб.22 (2-й поверх)
Секретар Вознесенської міської ради Торжинська Лариса Михайлівна 2-а та 4-а п’ятниця місяця 9.00 – 12.00 м. Вознесенськ, пл. Центральна,1, каб.24 (2-й поверх) Робота постійних комісій, депутатська діяльність, реєстрація виборців, об’єднання громади
Перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сметана Юрій Олександрович Середа 9.00. – 12.00 15.00. – 17.00 м. Вознесенськ пл. Центральна,1, каб.21 (2-й поверх) Житлово – комунальне господарство, архітектура, техногенно – екологічна безпека та надзвичайні ситуації, взаємодія з правоохоронними органами, організація мобілізаційної та оборонної роботи
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Путій Юрій Валерійович Четвер 9.00 – 12.00 15.00 – 17.00 м. Вознесенськ, пл. Центральна,1, каб.29 (2-й поверх) Соціальний захист, охорона здоров’я, освіта, культура, спорт, молодіжна політика, релігія, туризм, опіка, охорона дитинства, робота з допризовниками
Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Хімій Денис Володимирович 1-а та 3-я п’ятниця місяця 13.00. – 17.00 м. Вознесенськ пл. Центральна,1 каб.31а (2-й поверх) Тарифна політика, енергозбереження, фінанси, інвестиції, економіка, проектна діяльність, транспорт, торгівля, підприємництво, питання комунальної власності, житлові, земельні питання
Керуючий справами виконавчого комітету Вознесенської міської ради Сербенюк Наталія Миколаївна 1-ий та 3-ій вівторок місяця 9.00. – 12.00 м. Вознесенськ, пл. Центральна,1, каб. 28 (2-й поверх) Організація роботи виконавчого комітету, міського архіву, діловодство і кадрова політика у виконавчих органах міської ради, інформаційна діяльність, надання адміністративних послуг
в.о. старости сіл Новогригорівка та с.Ракове Цоня Людмила Степанівна Вівторок, четвер 8.00. – 12.00 Новогригорівська сільська рада вул. Самосенків, 79-а Питання реєстрації/зняття з реєстрації місця проживання громадян, державної реєстрації актів цивільного стану на території відповідних сіл, які перебувають у складі об’єднаної територіальної громади, нотаріальні дії

Згідно з оригіналом: Керуючий справами виконавчого комітету Вознесенської міської ради Н.М.Сербенюк

/Files/images/0001.jpg
/Files/images/0002.jpg Затверджено:
Наказ по ЗОШ №6
від 02.01.2019 року № 02
Г Р А Ф І К
ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗОШ № 6 м. Вознесенська
НА 2019 рік

1. Директор школи Токарєв Юрій Олександрович

Вівторок, четвер 9.00 – 14.00

2. Заступник директора з навчально - виховної роботи Сєдих Наталя Геннадіївна

Понеділок 9.00 – 14.00

3. Заступник директора з навчально - виховної роботи Ященко Сергій Володимирович

П’ятниця 10.30 – 14.00

4. Заступник директора з виховної роботи Мельник Тетяна Валеріївна

Середа 9.00 – 14.00

ЗАТВЕРДЖЕНО
наказ Управління освіти
Вознесенської міської ради
від 02.01.2019 № 1
Графік особистого прийому громадян
начальником та спеціалістами управління освіти на 2019 рік:

Кисільова Світлана Вікторівна – начальник Управління освіти – щочетверга, 9.00-12.00, у тому числі особистий виїзний прийом громадян у закладах освіти - двічі на місяць: першого та третього четверга з 15.00 до 17.00.

Кожухаренко Ірина Володимирівна - заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щовівторка, 13.00-15.00.

Гурмаза Ірина Олександрівна – заступник начальника Управління - щовівторка, 10.00-12.00.

Крючкова Світлана Олександрівна – головний спеціаліст з кадрових питань, виховної роботи та позашкільної освіти – щопонеділка, 15.00-17.00.

Львова Ірина Вікторівна – головний спеціаліст з питань охорони дитинства та дошкільної освіти – щосереди, 10.00-12.00

Романова Тетяна Михайлівна – головний спеціаліст з дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – щоп’ятниці, 14.00-16.00

Г Р А Ф І К
проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради

/Files/images/Хто приймає-1.jpg

Звіт

Вознесенської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №6
про звернення громадян
за 2018 навчальний рік

У 2018 році видано наказ по школі № 04 від 02.01.2018 року.

« Про затвердження на 2018 рік заходів на виконання Указу президента від 07.02.08 року №109\2008».

• Забезпечений безперешкодний, кваліфікований та неупереджений прийом громадян згідно графіку особистого прийому, затвердженого наказом по школі № 02 від 02.01.2018 року. Забезпечений особистий розгляд звернень та першочерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, а також особливе ставлення до вирішення їх проблем та проблем непрацездатних осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

• З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян наказом по школі № 05 від 02.01.2018 року продовжено функціонування телефону довіри (5-74-36).

• Приведена у відповідність до Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян облік та реєстрація громадян, призначений відповідальний за ведення діловодства за зверненнями громадян та складання звітності на 2018 рік (секретар школи Меньша Анжела Борисівна) (наказ по школі № 03 від 02.01.2018 року).

• У 2018 н.р. було 2 звернення громадян на особистому прийомі.(Порушення прав дитини іншою).

• Аналіз роботи школи із зверненнями громадян заслуховувалося на нараді при директорові (протокол №5 від 24.01.2018 року).

Директор школи_______________Ю.О.Токарєв

ВОЗНЕСЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №6
Н А К А З №
від 02 січня 2015 року
«Про затвердження додаткових питань до класифікатора
звернень громадян на 2015-2019 рр.»

Відповідно до постанови КМУ від 24.09.2008 р.№ 858, наказу Управління освіти та науки Миколаївської облдержадміністрації № 885 від 15.12.2009 р. та з метою підвищення ефективності роботи зі зверненнями громадян у сфері освіти

Наказую:

1. Затвердити додаткові питання до класифікатора звернень громадян

060- Соціальний захист

070- Праця і зарплата

071- Про працевлаштування , у т.ч. в закладах освіти

080- Охорона здоров’я

081- Про роботу літніх таборів

120- Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

121- Про порушення прав учнів та їх батьків

122- Про порушення прав вчителів

130- Сім’я, діти, молодь,гендерна рівність, фізична культура і спорт

140- Культура та культурна спадщина, туризм

150- Освіта ,наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

151- Про ремонт, газифікацію, добудову навчальних закладів

152- Про матеріально - технічне забезпечення навчальних закладів

153- Про зарахування на навчання , поновлення, переведення, видачу направлення до ВНЗ

154- Про покращення організації навчально-виховного процесу

155- Про проведення ДПА та НЗО

156- Про харчування дітей та оплату за харчування

157- Про забезпечення перевезення дітей, вчителів на навчання, змагання, змагання, екскурсії

158- Про надання платних послуг

159- Про надання роз’яснень

170- Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

171- Про роботу благодійних фондів

240- Інші питання

Директор школи _______________Ю.О.Токарєв

ВОЗНЕСЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ №6
Н А К А З №
від 01 листопада 2017 року
«Про затвердження Порядку роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри»

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента Укра-їни від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реаліза-ції та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою вдосконалення роботи зі зверненнями, що надходять за телефоном довіри навчального закладу

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном дові-ри у Вознесенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради, що додається.

2. Вважати таким, що втратив чинність наказ по школі від 02.11.2015 №153 «Про затвердження Положення про роботу телефону довіри у Вознесенській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради».

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Директор школи________________Ю.О.Токарєв

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ директора
навчального заклад
№ від 01.11.2017 року
ПОРЯДОК
роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри
Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6
Вознесенської міської ради

І. Загальні положення

1.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Возне-сенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради

(далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про звернення грома-дян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», пос-танови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвер-дження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в ус-тановах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Вознесенської загаль-ноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 Вознесенської міської ради (далі – навчальний заклад) при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за телефоном довіри навчального закладу за абонентським номером (05134) 5-74-36.

1.3. Телефон довіри навчального закладу працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 16.00 годин за абонентським номером (05134) 5-74-36.

1.4. Заявник може звернутися за телефоном довіри навчального закладу для отримання усної інформації про результати опрацювання його повідомлення у ро-бочі дні з 08.00 до 16.00 години.

1.5. Інформація про номер телефону довіри навчального закладу та порядок його роботи розміщується на інформаційному стенді навчального закладу, у засо-бах масової інформації та на офіційному веб-сайті навчального закладу.

1.6. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону дові-ри навчального закладу та ведення обліку дзвінків є секретар навчального закладу. У разі відсутності керівника з причин хвороби, відпустки чи ін. сеанс проводить заступник, що відповідно до посадових обов’язків здійснює його заміну.

ІІ. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри навчального закладу

2.1. Опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри навчаль-ного закладу (далі – повідомлень), узагальнення інформації про результати розгля-ду цих повідомлень здійснюються секретарем навчального закладу.

2.2. Уповноважена особа при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати:

- інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, адресу, контактний телефон);

- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

2.3. Під час проведення телефону довіри навчального закладу обро-бка персональних даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону Ук-раїни «Про захист персональних даних».

2.4. Відповідальна особа має право зв’язатися в разі потреби із заявником для уточнення інформації.

2.5. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для ві-дмови в прийнятті його повідомлення. При цьому відповідальна особа повинна роз’яснити заявникові вимоги Закону України «Про звернення громадян».

2.6. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповідальна особа повідомляє йому поштову адресу навчального закладу.

2.7. Реєстрація та розгляд письмових звернення громадян здійснюється від-повідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловод-ства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самовряду-вання, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незале-жно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постано-вою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами).

2.8. Відомості про заявника та порушене ним питання вноситься до бланку телефону довіри навчального закладу, що додається.

ІІІ. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях, розгляд звернень, облік і зберігання матеріалів

3.1. За повідомленнями, отриманими під час телефону довіру, проводиться перевірка інформації.

3.2. Доручення про проведення перевірки інформації та розгляд повідом-лень надається керівником навчального закладу, із залученням посадових осіб тих підрозділів навчального закладу, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні.

3.3. Перевірка інформації має встановити:

- наявність чи відсутність підстав звернення за телефоном довіри навчального закладу;

- обставини (час, місце) і наслідки події, що стали причиною звернення за телефоном довіри навчального закладу.

3.4. Посадовій особі (особам), якій (яким) доручено проведення перевірки інформації, надається право:

- запрошувати заявника та інших осіб, котрі обізнані або причетні до фактів, які стали причиною звернення за телефоном довіри навчального закладу, й одер-жувати від них усні та письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, що стосуються перевірки інформації;

- зв’язуватися із заявником у разі потреби для уточнення інформації, одер-жувати від нього за згодою усні або письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, по суті звернення;

- залучати у разі потреби відповідних фахівців і отримувати від них консультації, а також письмові висновки, що можуть сприяти розгляду звернення;

- ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що сто-суються проведення перевірки інформації, їх копії.

3.5. За результатами перевірки інформації та розгляду звернення посадова особа, яка займалася розглядом звернення, готує обґрунтовану відповідь заявнику або службову записку керівнику навчального закладу (у разі, якщо звернення анонімне).

3.6. За підсумками роботи телефону довіри навчального закладу щокварта-льно складається звіт. Звіт повинен містити інформацію про:

- кількість повідомлень, що надійшли до навчального закладу за телефоном довіри навчального закладу за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року;

- основні питання, що порушуються;

- результати розгляду.

3.7. Документи і матеріали розгляду звернень за телефоном довіри навчаль-ного закладу обліковуються й формуються у справи.

УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ВОЗНЕСЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
НАКАЗ № 687
від 07.11.2016 р.
Про затвердження Порядку роботи з повідомленнями,
що надходять за телефоном довіри Управління освіти
Вознесенської міської ради

Відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента Укра-їни від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реаліза-ції та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» та з метою вдосконалення роботи зі зверненнями, що надходять за телефоном довіри Управління освіти Вознесенської міської ради

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Управління освіти Вознесенської міської ради, що додається.

2. Вважати таким, що втратив чинність наказ начальника управління освіти від 18.06.2013 №430 «Про затвердження Положення про роботу телефону довіри в Управлін-ні освіти Вознесенської міської ради».

3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ начальника Управління освіти
Вознесенської міської ради
07 листопада 2016 року № 687
ПОРЯДОК
роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри
Управління освіти Вознесенської міської ради

І. Загальні положення

1.1. Порядок роботи з повідомленнями, що надходять за телефоном довіри Управ-ління освіти Вознесенської міської ради (далі – Порядок) розроблено відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конститу-ційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самовряду-вання», постанови Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року №348 «Про затвер-дження Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і мі-сцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організа-ціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації».

1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Управління освіти Вознесенської міської ради (далі – управління) при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за те-лефоном довіри управління за абонентським номером (05134) 4-50-15.

1.2. Цей Порядок визначає послідовність дій посадових осіб Управління освіти Вознесенської міської ради (далі – управління) при отриманні, опрацюванні, перевірці, узагальненні та обліку інформації, яка надходить від фізичних осіб (далі – заявник) за те-лефоном довіри управління за абонентським номером (05134) 4-50-15.

1.3. Телефон довіри управління працює щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 08.00 до 17.00 годин (у п’ятницю – до 16.00) за абонентським номером (05134) 4-50-15.

1.4. Заявник може звернутися за телефоном довіри управління для отримання ус-ної інформації про результати опрацювання його повідомлення у робочі дні з 08.00 до 17.00 годин (у п’ятницю – з 08.00 до 16.00 годин).

1.5. Інформація про номер телефону довіри управління та порядок його роботи розміщується на інформаційному стенді управління, у засобах масової інформації та на офіційному веб-сайті управління.

1.6. Відповідальною особою за безперебійне функціонування телефону довіри уп-равління та ведення обліку дзвінків є секретар управління. У разі відсутності спеціаліста з причин хвороби, відпустки чи ін. сеанс проводить спеціаліст, що відповідно до посадових обов’язків здійснює його заміну.

ІІ. Прийняття, облік і опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри управління

2.1. Опрацювання повідомлень, що надійшли за телефоном довіри управління (далі – повідомлень), узагальнення інформації про результати розгляду цих повідомлень здійс-нюються юрисконсультом управління.

2.2. Уповноважена особа при прийнятті повідомлень пропонує заявникові надати:

- інформацію про себе (прізвище, ім'я, по батькові, адресу, контактний телефон);

- іншу інформацію, що має суттєве значення для вирішення конкретного питання.

2.3. Під час проведення телефону довіри управління обробка персональ-них даних заявників здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про захист пер-сональних даних».

2.4. Відповідальна особа має право зв’язатися в разі потреби із заявником для уто-чнення інформації.

2.5. Небажання заявника надати інформацію про себе не є підставою для відмови в прийнятті його повідомлення. При цьому відповідальна особа повинна роз’яснити заяв-никові вимоги Закону України «Про звернення громадян».

2.6. При висловленні заявником бажання надіслати письмове звернення відповіда-льна особа повідомляє йому поштову адресу управління.

2.7. Реєстрація та розгляд письмових звернення громадян здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», Інструкції з діловодства за звернен-нями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях гро-мадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348 (із змінами).

2.8. Відомості про заявника та порушене ним питання вноситься до бланку телефо-ну довіри управління, що додається.

ІІІ. Перевірка інформації, що міститься в повідомленнях, розгляд звернень, облік і зберігання матеріалів

3.1. За повідомленнями, отриманими під час телефону довіру, проводиться переві-рка інформації.

3.2. Доручення про проведення перевірки інформації та розгляд повідомлень нада-ється начальником управління, заступником начальника управління із залученням поса-дових осіб тих підрозділів управління, до компетенції яких належить питання, порушене в повідомленні.

3.3. Перевірка інформації має встановити:

- наявність чи відсутність підстав звернення за телефоном довіри управління;

- обставини (час, місце) і наслідки події, що стали причиною звернення за телефо-ном довіри управління.

3.4. Посадовій особі (особам), якій (яким) доручено проведення перевірки інформа-ції, надається право:

- запрошувати заявника та інших осіб, котрі обізнані або причетні до фактів, які стали причиною звернення за телефоном довіри управління, й одержувати від них усні та письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, що стосуються перевірки ін-формації;

- зв’язуватися із заявником у разі потреби для уточнення інформації, одержувати від нього за згодою усні або письмові пояснення, інші документальні матеріали, їх копії, по суті звернення;

- залучати у разі потреби відповідних фахівців і отримувати від них консультації, а також письмові висновки, що можуть сприяти розгляду звернення;

- ознайомлюватися, вивчати в установленому порядку документи, що стосуються проведення перевірки інформації, їх копії.

3.5. За результатами перевірки інформації та розгляду звернення посадова особа, яка займалася розглядом звернення, готує обґрунтовану відповідь заявнику або службову записку начальнику управління (у разі, якщо звернення анонімне).

3.6. За підсумками роботи телефону довіри управління щоквартально складається звіт. Звіт повинен містити інформацію про:

- кількість повідомлень, що надійшли до управління за телефоном довіри управ-ління за квартал, за наростаючим підсумком з початку поточного року;

- основні питання, що порушуються;

- результати розгляду.

3.7. Документи і матеріали розгляду звернень за телефоном довіри управління об-ліковуються й формуються у справи.

Начальник управління освіти С.В.Кисільова
ВОЗНЕСЕНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І – ІІІ СТУПЕНІВ № 6
НАКАЗ №
від 07 квітня 2017 року
«Про затвердження Порядку організації
та проведення особистих прийомів
громадян директором та заступниками»

Відповідно до статті 22 Закону України "Про звернення громадян, Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування", з метою створення необхідних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення:

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Порядок організації та проведення особистих прийомів громадян директором школи та заступниками (додається).

2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи __________________Ю.О.Токарєв

ЗАТВЕРДЖЕНО:
Наказ по ЗОШ №6
від 07.04.17 № 61
ПОРЯДОК
організації та проведення особистих прийомів громадян
директором та заступниками школи

Цей порядок визначає основні вимоги щодо організації та проведення особистих (особистих виїзних) прийомів громадян директором та заступниками Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6 відповідно до статті 40 Конституції України, статті 22 Закону України "Про звернення громадян" та Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109/2008 "Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування"

1. Особистий прийом громадян директором Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 6:

1.1. Особисті прийоми громадян директором Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 проводяться згідно з затвердженими графіками, які оприлюднюються через сайт школи та біля приймальні установи : особистий – вісім разів на місяць.

Попередній запис громадян на особистий прийом до директора Вознесенської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №6 здійснюється з понеділка по п'ятницю у робочі дні з 8.00 до 16.00 секретарем. При цьому секретар вживає заходів щодо проведення першочергового особистого прийому директора школи (у дні прийому) Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України, інвалідів Великої Вітчизняної війни, жінок, яким присвоєно почесне звання України "Мати-героїня", а також тих громадян, звернення яких уже розглядалися підпорядкованими навчальними закладами і з результатами розгляду яких громадяни не згодні, або порушені ними питання залишилися невирішеними.

1.2. На особистий прийом записуються громадяни, у зверненнях яких порушуються питання, що стосуються повноважень директора школи. Також особистий прийом може здійснюватися і без попереднього запису.

1.3. Повторно на особистий прийом до директора школи записуються громадяни, коли питання, порушені у їх попередньому обґрунтованому зверненні, не були вирішені по суті.

1.4. Для участі в особистому прийомі громадян, які звертаються до директора школи, можуть залучатися заступники директора до компетенції яких належить вирішення порушених у зверненнях громадян питань.

1.6. Секретар школи, як відповідальна за роботу зі зверненнями громадян особа:

1.6.1. У разі потреби забезпечує добірку матеріалів з питань, що будуть розглядатися на особистому прийомі громадян директором школи (попередні звернення, матеріали по їх розгляду, висновки, довідки, відповіді посадових осіб, які розглядали питання раніше тощо);

1.6.2. Забезпечує реєстрацію у журналі всіх звернень громадян, що надійшли під час проведення особистих прийомів громадян директором школи та їх направлення відповідним виконавцям згідно з наданою резолюцією відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях належно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 року № 348;

1.6.3. Здійснює контроль за строками виконання доручень директором школи, наданих під час проведення особистих прийомів громадян;

2. Особистий прийом громадян заступниками :

2.1. Особисті прийоми громадян заступниками директора проводяться чотири рази на місяць згідно з графіками, які затверджуються директором школи та оприлюднюються на сайті школи та біля приймальні .

2.2. Запис громадян на особистий прийом заступниками директорів здійснюється самими заступниками. Також прийом може здійснюватися без попереднього запису.

2.3. На особистий прийом записуються громадяни, у зверненнях яких порушуються питання, що стосуються повноважень певного заступника відповідно до посадових обов’язків.

2.4. Секретар школи, як відповідальна за роботу зі зверненнями громадян особа:

2.4.1. Забезпечує у разі потреби добірку матеріалів з питань, що будуть розглядатись на особистому прийомі громадян заступниками (попередні звернення, матеріали по їх розгляду, відповіді посадових осіб, які розглядали питання раніше тощо);

2.5.2. Контролює терміни розгляду заступниками звернень, заявлених на особистому прийомі, своєчасність надання відповідей громадянам на їх звернення.

2.7. Контроль за дотриманням графіків особистого прийому громадян заступниками здійснює директор школи.

3. Організація та порядок контролю за термінами розгляду звернень громадян під час особистих прийомів та під час проведення сеансів «гарячих» телефонних ліній здійснюються відповідно до схем (Додатки 1 та 2).

Додаток 1
до Порядку організації та проведення
особистих прийомів громадян
директором та заступниками
Вознесенської загальноосвітньої
школи І-ІІІ ступенів № 6
СХЕМА
організації та порядку здійснення контролю за термінами розгляду звернень громадян

1.Підготовка проекту наказу про затвердження графіків особистого прийому громадян директором та заступниками школи, «телефону довіри» .

Секретар

Щороку – перший робочий день січня

2.Оприлюднення на сайті та біля приймальні школи графіків особистого прийому громадян директором та заступниками школи, «телефону довіри» .

Секретар

Щоквартально, до 10 числа

3. Реєстрація отриманих звернень громадян у журналах обліку.

Секретар

Щоденно, в день надходження звернень громадян

4.Резолюція директора школи щодо призначення відповідального за виконання доручення порушеного в зверненні громадян.

Директор школи

В день отримання звернення

5. Оформлення журналів: особистого прийому, реєстрації заяв, пропозицій та скарг громадян, обліку звернень громадян на телефон довіри.

Секретар

В день отримання резолюції директора

6. Взяття на контроль термінів розгляду звернень громадян.

В день отримання резолюції директора

7.Своєчасна передача звернень громадян виконавцям

Секретар

В день отримання резолюції директора

8.Забезпечення своєчасного виконання доручення при розгляді звернення громадян, дотримання термінів відповідно до законодавства.

Відповідальною є особа, яка зазначена в резолюції

першою

9.Надання нагадувань посадовим особам про закінчення термінів розгляду звернень

Секретар

Щотижня

10.Підготовка та направлення проміжної відповіді заявникам в разі продовження директором школи термінів розгляду звернень громадян.

Посадова особа, зазначена у резолюції першою

11 .Надання доповідних записок директору школи у разі порушення відповідальними за розгляд особами термінів розгляду звернень громадян.

Секретар

В разі необхідності

12.Зняття звернення громадян з контролю, формування справи для зберігання.

Секретар

Після надання відповіді заявнику

13.Аналіз виконання звернень та надання довідки про стан роботи зі зверненнями громадян за рік директору школи

Секретар

Щороку до 10-го січня

Додаток 2
до Порядку організації та проведення
особистих прийомів громадян
директором та заступниками школи
СХЕМА
організації та порядку здійснення контролю за термінами розгляду звернень громадян під час проведення «гарячих» телефонних ліній

1.Підготовка проекту наказу про затвердження графіку проведення «гарячих» телефонних ліній.

Секретар

Щороку – перший робочий день січня

2.Оприлюднення на сайті та біля приймальні школи графіку проведення «гарячих» телефонних ліній.

Секретар

Щоквартально, до 10 числа

3. Реєстрація звернень у Журналі обліку звернень громадян на «Гарячу лінію»,

Посадова особа, яка проводить „Гарячу лінію”

В день проведення „Гарячої лінії”

4. Забезпечення всебічного розгляду звернення громадян, дотримання термінів відповідно до законодавства (у разі, якщо звернення не розглянуто одразу).

Посадова особа, яка проводила „Гарячу лінію”

5. Взяття на контроль термінів розгляду звернень громадян.

Секретар

Щоденно

6 . Підготовка та направлення проміжної відповіді заявникам в разі продовження директором школи термінів розгляду звернень громадян під час «гарячої» телефонної лінії.

Посадова особа, зазначена в резолюції першою .

7 . Надання довідки директору школи про стан виконавської дисципліни для відпрацювання звернень на «гарячу» телефонну лінію.

Секретар

В разі необхідності

8. Надання доповідних записок директору школи у разі недодержання термінів розгляду звернень громадян під час проведення «гарячих» телефонних ліній. Секретар

В разі необхідності

9. Зняття з контролю звернень громадян, які надійшли під час „гарячої” телефонної лінії .

Посадова особа, яка проводила „гарячу” телефонну

лінію.

Після надання відповіді заявнику

Затверджено:
Наказ по ЗОШ №6
від 02.01.2018 року № 02

Г Р А Ф І К

ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗОШ № 6 м. Вознесенська

НА 2018 рік

П о с а д а Прізвище, ім’я та по- батькові День тижня Часи прийому
1. Директор школи Токарєв Юрій Олександрович Вівторок, четвер 9.00 – 14.00
2. Заступник директора з навчально - виховної роботи Сєдих Наталя Геннадіївна Понеділок 9.00 – 14.00
3. Заступник директора з навчально - виховної роботи Ященко Сергій Володимирович П’ятниця 10.30 – 14.00
4. Заступник директора з виховної роботи Мельник Тетяна Валеріївна Середа 9.00 – 14.00

телефон довіри – 5-74-36

Шановні вознесенці!

Згідно Закону України «Про звернення громадян» Ви можете звернутися до Управління освіти Вознесенської міської ради із заявою, скаргою, чи пропозицією за допомогою електронного звернення.

Затверджено:

Наказ по ЗОШ №6

від 03.01.2017 року № 02

Г Р А Ф І К

ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗОШ № 6 м. Вознесенська

НА 2017 рік

П о с а д а Прізвище, ім’я та по- батькові День тижня Часи прийому
1. Директор школи Токарєв Юрій Олександрович Вівторок, четвер 9.00 – 16.00
2. Заступник директора з навчально - виховної роботи Сєдих Наталія Геннадіївна Понеділок 9.00 – 16.00
3. Заступник директора з виховної роботи Калініченко Ірина Анатоліївна Середа 9.00 – 16.00


телефон довіри – 5-44-36

Звіт

Вознесенської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №6

про звернення громадян

за 2016 рік

• У 2016 році видано наказ по школі № 04 від 04.01.2016 року.

« Про затвердження на 2016 рік заходів на виконання Указу президента від 07.02.08 року №109\2008».

• Забезпечений безперешкодний, кваліфікований та неупереджений прийом громадян згідно графіку особистого прийому, затвердженого наказом по школі № 02 від 04.01.2016 року. Забезпечений особистий розгляд звернень та першочерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, а також особливе ставлення до вирішення їх проблем та проблем непрацездатних осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

• З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян наказом по школі № 05 від 04.01.2016 року продовжено функціонування телефону довіри

(5-44-36).

• Приведена у відповідність до Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян облік та реєстрація громадян, призначений відповідальний за ведення діловодства за зверненнями громадян та складання звітності на 2016 рік (секретар школи Меньша Анжела Борисівна) (наказ по школі № 03 від 04.01.2016 року).

• У 2016 р. було 2 звернення громадян на особистому прийомі.(Порушення прав дитини іншою).

• Аналіз роботи школи із зверненнями громадян заслуховувалося на нараді при директорові (протокол №5 від 26.01.2016 року), а також на загальних зборах працівників ЗОШ №6, батьків, громадськості під час звіту керівника про свою діяльність (протокол №12 від 08.06.2016 року). Інформація по зверненням громадян висвітлювалася на веб - порталі шкільного сайту.

Директор школи___________________Ю.О.Токарєв

Затверджено:

Наказ по ЗОШ №6

від 04.01.2016 року № 02

Г Р А Ф І К

ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗОШ № 6 м. Вознесенська

НА 2016 рік

П о с а д а Прізвище, ім’я та по- батькові День тижня Часи прийому
1. Директор школи Токарєв Юрій Олександрович Вівторок, четвер 9.00 – 16.00
2. Заступник директора з навчально - виховної роботи Сєдих Наталія Геннадіївна Понеділок 9.00 – 16.00
3. Заступник директора з виховної роботи Калініченко Ірина Анатоліївна Середа 9.00 – 16.00

телефон довіри – 5-44-36

Графіки особистого прийому громадян

посадовими особами Вознесенської міської ради

Хто приймає

Дні прийому

Години прийому

Місце прийому

Характер питань

Міський голова Луков Віталій Дмитрович

Четвер*

08.00 – 12.00

пл. Центральна, 1, каб. 22, 2-й поверх

Секретар міської ради Торжинська Лариса Михайлівна

П’ятниця

09.00 – 12.00

пл. Центральна, 1, каб. 24, 2-й поверх

Система управління якістю, робота постійних комісій, депутатська діяльність, реєстрація виборців

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Котенко Любов Петрівна

Вівторок

09.00 – 12.00

15.00 – 17.00

пл. Центральна, 1, каб. 21, 2-й поверх

Житлово – комунальне господарство, техногенно – екологічна безпека та надзвичайні ситуації, архітектура

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Сербенюк Наталія Миколаївна

Четвер

09.00 – 12.00

15.00 – 17.00

пл. Центральна, 1, каб. 29, 2-й поверх

Соціальні питання, охорона здоров’я, освіта, культура, спорт, молодіжна політика

Начальник фінансового управління Вознесенської міської ради Москаленко Валентина Володимирівна

Четвер

09.00 – 12.00

пл. Центральна, 1, каб. 48, 4-й поверх

Фінанси, економіка та підприємництво

Начальник управління комунальної власності Вознесенської міської ради Міняйло Вікторія Павлівна

Середа

09.00 – 12.00

вул. Леніна, 41, 2-й поверх

Питання комунальної власності, житлові, земельні, тарифна політика, енергозбереження

Керуючий справами виконавчого комітету Вознесенської міської ради Васильєва Інна Григорівна

Понеділок

09.00 – 12.00

15.00 – 17.00

пл. Центральна, 1, каб.31, 2-й поверх

Діяльнсть аппарату Виконавчого комітету міської ради, проведення засідань Виконавчого комітету міської ради, взаємодія з павоохоронними органами

* Запис громадян на особистий прийом до міського голови проводиться попередньо в Центрі надання адміністративних послуг за 3 дні до прийому за адресою: вул.Леніна, 14 або за телефоном (05134) 3-27-09.

Особистий прийом заступниками міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради проводиться без попереднього запису згідно графіку.

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління освіти

від 04.01.16 р №7

Графік проведення сеансів «Гарячої лінії»

спеціалістами Управління освіти Вознесенської міської ради

на 2016 рік

Кожна остання п’ятниця місяця:

- з 14.00 до 15.00 – Кисільова С.В., начальник Управління освіти – загальні питання у сфері освіти, питання соціального захисту працівників освіти, тел. 4-50-15;

- з 15.00 до 16.00 – Кожухаренко І.В., заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – питання загальної середньої освіти, незалежного зовнішнього оцінювання, тел. 3-20-79;

- з 8.00 до 10.00 – Львова І.В. головний спеціаліст Управління освіти – питання дошкільної освіти, соціального захисту дітей (харчування, оздоровлення), тел. 3-20-79;

- з 13.00 до 15.00 – Крючкова С.О., головний спеціаліст Управління освіти – питання позашкільної освіти та виховної роботи у школах, тел.3-20-79;

- з 10.00 до 12.00 – Бобриніченко Т.М., головний спеціаліст Управління освіти – питання кадрової політики, тел. 3-20-79.

Звіт

Вознесенської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №6

про звернення громадян

за 2015 рік

• У 2015 році видано наказ по школі № 05 від 02.01.2015 року.

« Про затвердження на 2015 рік заходів на виконання Указу президента від 07.02.08 року №109\2008».

• Забезпечений безперешкодний, кваліфікований та неупереджений прийом громадян згідно графіку особистого прийому, затвердженого наказом по школі № 06 від 02.01.2015 року. Забезпечений особистий розгляд звернень та першочерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, а також особливе ставлення до вирішення їх проблем та проблем непрацездатних осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

• З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян наказом по школі № 04 від 02.01.2015 року продовжено функціонування телефону довіри

(5-44-36).

• Приведена у відповідність до Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян облік та реєстрація громадян, затверджені додаткові питання до класифікатора звернень громадян на 2015-2019 роки, (наказ по школі № 03 від 02.01.2015 року), призначений відповідальний за ведення діловодства за зверненнями громадян та складання звітності на 2015 рік (секретар школи Меньша Анжела Борисівна) (наказ по школі № 02 від 02.01.2015 року).

• У 2015 р. не було звернень громадян на особистому прийомі.(Порушення прав дитини іншою).

• Аналіз роботи школи із зверненнями громадян заслуховувалося на нараді при директорові (протокол №5 від 21.01.2015 року), а також на загальних зборах працівників ЗОШ №6, батьків, громадськості під час звіту керівника про свою діяльність (протокол №11 від 04.06.2015 року).

Затверджено:

Наказ по ЗОШ №6

від 02.01.2015 року № 02

Г Р А Ф І К

ПРИЙОМУ ГРОМАДЯН АДМІНІСТРАЦІЄЮ ЗОШ № 6 м. Вознесенська

НА 2015 рік

П о с а д а Прізвище, ім’я та по- батькові День тижня Часи прийому
1. Директор школи Токарєв Юрій Олександрович Вівторок, четвер 9.00 – 16.00
2. Заступник директора з навчально - виховної роботи Сєдих Наталія Геннадіївна Понеділок 9.00 – 16.00
3. Заступник директора з виховної роботи Калініченко Ірина Анатоліївна Середа 9.00 – 16.00

телефон довіри – 5-44-36

ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ Управління освіти

від 05.01.15 № 1

Графік особистого прийому громадян
начальником та спеціалістами Управління освіти на 2015 рік:

Кисільова Світлана Вікторівна – начальник Управління освіти – четвер, 13.00-17.00, утому числі особистий виїзний прийом громадян у закладах освіти - двічі на місяць: першого та третього четверга з 15.00 до 17.00.

Кожухаренко Ірина Володимирівна - заступник начальника Управління - начальник відділу дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти – вівторок, 13.00-15.00.

Крючкова Світлана Олександрівна – головний спеціаліст з питань виховної роботи та позашкільної освіти – понеділок, 15.00-17.00.

Львова Ірина Вікторівна – головний спеціаліст з питань охорони дитинства та дошкільної освіти – середа, 10.00-12.00

Бобриніченко Тетяна Михайлівна – головнийспеціаліст з кадрових питань – п’ятниця, 13.00 – 15.00.

Питання до класифікатора звернень громадян

060- Соціальний захист

070- Праця і зарплата

071- Про працевлаштування , у т.ч. в закладах освіти

080- Охорона здоров’я

081- Про роботу літніх таборів

120- Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

121- Про порушення прав учнів та їх батьків

122- Про порушення прав вчителів

130- Сім’я, діти, молодь,гендерна рівність, фізична культура і спорт

140- Культура та культурна спадщина, туризм

150- Освіта ,наукова, науково-технічна, інноваційна діяльність та інтелектуальна власність

151- Про ремонт, газифікацію, добудову навчальних закладів

152- Про матеріально - технічне забезпечення навчальних закладів

153- Про зарахування на навчання , поновлення, переведення, видачу направлення до ВНЗ

154- Про покращення організації навчально-виховного процесу

155- Про проведення ДПА та НЗО

156- Про харчування дітей та оплату за харчування

157- Про забезпечення перевезення дітей, вчителів на навчання, змагання, змагання, екскурсії

158- Про надання платних послуг

159- Про надання роз’яснень

170- Діяльність об’єднань громадян, релігія та міжконфесійні відносини

171- Про роботу благодійних фондів

240- Інші питання

Звіт
Вознесенської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №6
про звернення громадян
за 2014 рік

У 2014 році видано наказ по школі № 03 від 02.01.2014 року « Про затвердження на 2014 рік заходів на виконання Указу президента від 07.02.08 року №109\2008».

Забезпечений безперешкодний, кваліфікований та неупереджений прийом громадян згідно графіку особистого прийому, затвердженого наказом по школі № 02 від 02.01.2014 року. Забезпечений особистий розгляд звернень та першочерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв соціалістичної праці, а також особливе ставлення до вирішення їх проблем та проблем непрацездатних осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.

З метою підвищення ефективності роботи із зверненнями громадян наказом по школі № 04 від 02.01.2014 року продовжено функціонування телефону довіри (5-44-36).

Приведена у відповідність до Інструкції з діловодства зі зверненнями громадян облік та реєстрація громадян, затверджені додаткові питання до класифікатора звернень громадян на 2010-2014 роки, призначений відповідальний за ведення діловодства за зверненнями громадян та складання звітності на 2014 рік (секретар школи Вагіна Тетяна Федорівна) (наказ по школі № 01 від 02.01.2014 року),а з 11.11.2014 року (наказ по школі № 155 від 11.11.2014 року) відповідальним за ведення діловодства за зверненнями громадян та складання звітності призначений новий секретар школи Меньша Анжела Борисівна.

У 2014 році було 2 звернення громадян на особистому прийомі. Це питання порушення прав дитини іншою дитиною. Питання було вирішено особисто на прийомі.

Аналіз роботи школи із зверненнями громадян заслуховувалося на нараді при директорові (протокол №5 від 21.01.2014 року) ), а також на загальних зборах працівників ЗОШ №6, батьків, громадськості під час звіту керівника про свою діяльність (протокол №10 від 06.06.2014 року).

Г Р А Ф І К проведення особистого прийому громадян у Виконавчому комітеті Вознесенської міської ради
Кiлькiсть переглядiв: 1154